maandag 31 december 2012

Happy new year! & Mijn goede voornemens

Hi my dear dear bloggers! Ten eerste wil ik jullie allemaal een spetterend, super, geweldig, liefdevol, gelukkig, vrolijk gezellig, leerzaam, fashionable nieuwjaar wensen! Zo, dat zijn er nog al wat. Ik hoop voor Doris Clouds dat dit een heel succesvol jaar word op de blog, vol met leuke post en vooral veel unieke bezoekers! Ik doe zelf vaak een goede voornemens.. Ook al hou ik me er nooit aan. De week na nieuwjaarsdag zijn al mijn goede voornemens al vergeten, dus daarom ga ik ze eens op m'n blog zetten. Hier komen ze!



Dit zijn mijn goede voornemens voor 2013:

Stoppen met nagelbijten:
Tja... Ik bijt al nagels sinds ik ongeveer een baby ben en het is zo zo zo moeilijk om er mee te stoppen. Ik doe mn best hoor, smeer er vaak bite x op, lak ze vaak, zeg tegen mezelf dat ik moet stoppen, maar op het punt dat ik iets spannend moet doen bijt ik ze er allemaal weer van af. Zonde! Ik heb zoveel mooie nagellakjes die ik wil swatchen, maar dat gaat helaas niet. Hopelijk volgend jaar wel!

Doris Clouds goed bijhouden:
Bij mijn vorige blogs had ik al snel dat ik geen zin had om te bloggen. Zo van 'Pff... ik heb eigenlijk geen zin, maar ik doe het maar.' Zo worden je posts ook niet leuk, dus volgend jaar ga ik proberen 101 % te geven! Gaat me vast wel lukken haha.

Geordend zijn:
Ik ben echt een sloddervos. Mijn kamer is een troep en ik kan van mijn schoolwerk ook vaak een troep maken. Ik wil geordend zijn, zeker nu, omdat ik het druk heb met school. Mijn kamer vaker opruimen, schoolwerk goed opschrijven, dingen niet stukmaken, huissleutel niet kwijtraken. Tja.. Dat gaat nog wat worden.

Gezonder eten:
 Niet omdat ik wil afvallen, dat zeker niet, maar eet nou eenmaal best wel ongezond. Chips hier, snoep daar, noodles hier en ga maar door. Snoep is gewoon heel lekker haha. Het scheelt dat ik sla ook enorm lekker vind, dus dat ga ik vaker uit de koelkast trekken inplaats van zurematjes uit de snoepla.

Minder kattig zijn:
Ik kan heel erg kattig uit de hoek komen, een beetje arrogant. Dan bedoel ik het vaak helemaal niet zo, maar zo komt het dan over. Dus volgend jaar ga ik proberen wat vaker op mijn eigen gedrag te letten, ik hoop dat dit gaat lukken!

Minder impulsieve inkopen doen:
Ik ben nou eenmaal een shopaholic, helaas. 'MAM OMG KIJK DAT TRUITJE, EN DIE BROEK, EN DAT BLOUSJE.' Zo gaa het ongeveer als we door de Zara lopen. En dan koop ik die geweldige broek, trek ik hem aan thuis en blijkt hij helemaal niet zo leuk te zijn als ik dacht. Oeps. Dus dit jaar ga ik een lijstje voor me afwerken als ik wat nieuws koop: (behalve als het wel een heel erg leuk kledingstuk is)

Heb ik het wel nodig?
kan ik het goed combineren?
Past het me goed en maakt het me niet bleek?

Dit waren ze wel, mijn voornemens voor 2013. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn nagelbijten, maar ik wil liever geen foto's van mijn nagels laten zien, omdat ik me hier te erg voor schaam.

Wat zijn jullie goede voornemens voor 2013?

Lots of love, Doris


2 opmerkingen:

  1. Heya! Ten eerste wil ik even mededelen dat ik je nu volg, hihi! Ten tweede wil ik even reageren op deze post: mijn goede voornemen voor 2013 is toch wel weer thuis kunnen wonen. Ik weet niet of hier ooit wat van terecht gaat komen, maar laten we hopen!

    HAPPY 2013! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief haha! Super leuk. Awh, ik hoop het ook voor je! ♥

      Jij ook hihi xoxo

      Verwijderen