maandag 31 december 2012

Revieuw: Mode boek Style Yourself

Hi my dear bloggers! Voor kerst heb ik allemaal leuke girly spulletjes gekregen en mijn ouders kunnen het toch nooit laten om boeken voor me te kopen. Ik heb al 3 boekenkasten vol met boeken, dus deze keer bedachten ze wat anders. In de Selexyz kwamen ze dit boeken tegen. Het oogt misschien een beetje kinderachtig, maar dat is het zeker niet. Het Style Yourself fashion book. Vol met quotes van verschillende fashion bloggers, tips, termen, en inspiratie! Hier de review!




Dit is m dan! De voorkant, hij oogt misschien een beetje kinderachtig.. De binnenkant hopelijk niet. Er staat 'Met inspirerende foto's en stylingstips van 's werelds bekendste fashionbloggers.' Dat beloofd wat! Als je er even snel doorheen bladert die je al toffe plaatjes en interessante looks, dus ik ben benieuwd! Nu de binnenkant. 


Er staan van elk kledingstuk zoals schoenen, broeken, truitjes, jurken, rokjes, sieraden , hoeden enzovoorts een soort van woordenboek haha. Hierboven zie je alle termen van rokjes en hoe je die leuk kan combineren. Handig! In het hoofdstuk 'rokjes' zie je ook nog verschillende looks met rokjes en meningen van bekende bloggers over rokjes. Leuk! Sommige termen zijn misschien een beetje ouderwets, maar dit boek volgt (nu) zeker de laatste mode. Het is namelijk een redelijk recent boek, uitgegeven in 2011.  


Op deze pagina zie je verschillende looks van bloggers en er staan ook quotes en tips bij! Super leuk. Zo doe je nog inspiratie op voor je eigen blog. Er zullen nu zeker op onze blog meer outfitpost komen, omdat er ook tips in staan over hoe je het beste 'lookbook' foto's kan maken. Top!


Hier de pagina met 'Hoe bouw je een garderobe op?' Deze pagina vind ik misschien een beetje overbodig.. Een garderobe bouw je van kleins af aan op, maar op deze pagina staan wel de goede basics. Deze pagina heb ik niet echt nodig, omdat ik vind dat je gewoon moet hebben wat je leuk vind. You're own style!


Dit is dus bijvoorbeeld een quote van een bekende blogger. 

'Mijn kleren bieden me de kans om uit mezelf te stappen en me in het avontuur te storten. Ik baseer mijn outfits niet op bepaalde schilderijen, maar de foto's op mijn blog zijn scenes waarin ik iemand anders word, een rol speel.'

Louise Ebel l Miss pandora l Parijs, Frankrijk


En dit is de beschrijving van het boek. 

Mijn mening:
Erg leuk boek! Vooral mooie foto's en illustraties en ik vind de meningen van de bloggers ook leuk om te lezen. Het is nou niet zo dat als ik niet weet wat ik aanmoet dat ik dit boek erbij pak, maar het is wel super leuk om te hebben. Ik raad dit boek zeker aan, maar ik ben ook wel echt dol op beauty en fashion boeken.

Style Yourself is te koop bij verschillende boekhandels zoals de Ark en de Selexyz en kost maar 16,95. Een koopje dus!


Lots of love, Doris

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er echt een leuk boek uit! Trouwens, je hebt ook een leuk blog! c;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk boek! Thanks voor de tip! x Elma

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen