woensdag 2 januari 2013

Review: Lush Honey I washed the kids & Sea vegetable

Hi my dear bloggers. Zoals jullie misschien al weten, ben ik dol op lush. Zeepjes, bubblebars, shampoos, body butters alles! De geuren zijn zo heerlijk natuurlijk en natuurlijk zijn de producten goed voor het milieu en eerlijk. Vooral dat vond ik erg belangrijk. In de vakantie ga ik altijd naar Amsterdam om eens lekker inkopen te doen, dus toen ik langs de Lush store kwam kon ik die natuurlijk niet overslaan. En gelukkig maar, wat anders hadden jullie geen review. Toen ik in de Lush store was, kon ik (zoals altijd) niet kiezen.. Ik wilde weer een nieuwe zeep omdat mijn oude vertrouwde Lush zeep op was. Ik nam Sea vegetable mee & Honey I washed the kids omdat de verkoopster zei dat hij echt heerlijk was. Dat zullen we nog wel eens zien, hier komt de review!



Ten eerste, wauw! Wat zien allebei de zeepjes er mooi uit. Vooral Sea vegetable, door de prachtige zeeblauwe kleur en de koraal achtige scrub. Honey I washed the kids ziet er niet heel speciaal uit, maar ik heb een middelste stuk genomen, als je een stuk neemt van de rand zit er 
een randje honingraat aan. 



Wat ik ook altijd zo leuk vind bij Lush, is dat ze de zepen in papier verpakken. Ik weet niet of ze dit bij andere zeep winkels ook doen, maar het doet me altijd denken alsof ik iets heel breekbaars uitpak of dat ik een warm broodje uitpak (haha). Wat beloven ze nou eigenlijk? Honey I washed the kids: Echte honing hand en lichaam zeep voor het verzachten en subtiel geuren van je huid. Sea vegetable: Om je lichaam en ziel te stimuleren. Met zeewier om te verzachten.


Als allereerst Honey I washed the kids. Ik vind hem redelijk goed schuimen, heb wel betere schuimende zepen gezien, maar dit is prima! Maar de geur, wauw wauw wauw. Nee ik overdrijf niet, het ruikt echt delicious! De geur blijft lang hangen, maar wel met een subtiel geurtje. Wat mij vooral opvalt, is dat de zeep heel romig is. Heel zacht. Mijn huid, word er niet heel zacht van. Jammer. Wel is Honey I washed the kids nu een van mijn favorieten, love!


Plus:
Heel romige zeep
Lekker geur
Fijne textuur

Min:
Niet heel zachte huid


Als tweede Sea vegetable. Hij ziet er echt prachtig uit, met de scrub die eruit ziet als koraal en de kleur van de oceaan. De geur is heel sterk, heel scherp ook. Ik hou daar wel van, maar misschien andere mensen niet. De scrub scrubt niet echt heel erg, maar ik merk wel dat mijn huid er zachter van word. De zeep schuimt echt goed. Grote bubbels haha, ik hou van bubbels. Mijn huid word echt super super zacht en het voelt super glad aan. Wauw. Dat had ik echt niet verwacht, omdat het nogal een stroeve zeep is. Zeker een aanrader!

Plus:
Super zachte huid
Gladde huid
Lekkere geur

Min:
Mindere scrub
Soms te sterke geur


Welke vind ik nou het lekkerste?

Honey I washed the kids. Niet dat ik Sea vegetable niet lekker vind, maar ik vind de geur van Honey I washed the kids iets subtieler. Iets meer mij haha. Honey I washed the kids is nu zeker een van mijn favorieten en ik ga hem ook zeker vaker gebruiken!

Lots of love, Doris

Wat is jullie favoriete Lush zeep?


3 opmerkingen:

  1. Lush is zo lekker! Ik vind van die bruisballen altijd zo leuk voor in bad (:
    Leuke blog! Zullen we elkaar volgen?

    xx
    http://myrunwayfashionworld.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook! Dankjewel haha & Ik zal je blog bekijken en volgen, super!

      Verwijderen
  2. Lush is zaaalig! Ik koop altijd de bruisbal "Sexbomb", die ruikt zalig! De zeepjes wil ik ook eens proberen :) !

    www.fashion-freaks.be

    BeantwoordenVerwijderen