donderdag 3 januari 2013

Spam je blog!


Zelf weet ik nooit goed hoe ik reclame moet maken voor mijn blog. Om mijn blognaam bij een reactie op een andere blog te zetten vind ik persoonlijk misschien een beetje onbeleefd. Dus toen ik op Teskuh.nl: Spam je blog! zag staan werd ik meteen blij. Eindelijk kon ik ergens neerzetten waarom Doris Clouds zo tof is en waarom je het een bezoekje zou moeten brengen. Op al meerdere blogs heb ik Spam je blog! zien staan, dus ik dacht: Waarom doe ik het niet? 



Dus bij deze, spam je blog! Schrijf een stukje waarom jou blog zo gaaf/tof/leuk is! Maak lekker reclame en misschien gaan mensen je wel volgen op bloglovin of iets anders. Hoe te gek zou dat zijn? Sowieso bekijk ik alle blogs van mijn followers, dus misschien ga ik je ook wel volgen! Als je Doris Clouds wilt volgen zou dat natuurlijk al helemaal te gek zijn, ik word blij van elke nieuwe volger!

Lots of love, Doris



5 opmerkingen:

  1. Ik volg je blog nu ook, hihi :D

    A Message from Maartje is de naam van mijn blog waar ik probeer dagelijks wat te posten (wat overigens lang niet altijd lukt, maar dat zijn de details, ahahah). Mijn post gaan vooral over beauty, fashion, lifestyle en vooral heel veel persoonlijke dingen. Verder, uhm, tja, wat is leuk om nog te vertellen, haha, i don't know dus ik laat het maar zo, xoxo Maartje

    www.amessagefrommaartje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, leuk dat we mogen spammen! Ik blog over fashion en op mijn blog post ik iedere dag mijn outfit van die dag!

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    xx Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ga je in eerste instantie meteen volgen:) Je hebt een leuke blog.

    Mijn blog gaat voornamelijk over fashion. Maar ik post ook geregeld persoonlijke dingen.

    www.fashionhoax.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waah leuk! Mijn blog heet: elzasstyle.blogspot.nl - met alles wat ik leuk vind uitzien en me boeit. Je mag ook bij mij spammen = http://elzasstyle.blogspot.nl/2013/04/spam-je-blog.html#comment-form
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk blousje!
    Ik heb een eigen site waar ik veel persoonlijke artikelen plaats maar meestal zijn ze mode gericht. Zeker een kijkje waard.

    liefs Mireille
    dresslikemi.com

    BeantwoordenVerwijderen